wtorek, 23 lipca 2013


 








Hejka ;**

Wczoraj dostałam pierwszy komentarz i jak go dzisiaj zobaczyłam to strasznie się ucieszyłam. ;) 
Mam nadzieję, że będzie więcej takich miłych niespodzianek. ;) 
Parę słów, a potrafi tak uszczęśliwić. ;) 
No to dzisiejszy dzień zapowiada się trochę nudny, moja jedna przyjaciółka jutro wyjeżdża nad morze, a druga już w piątek też wyjeżdża na wakacje i co ja będę robić sama. ;D Ja wyjeżdżam dopiero za 2 tygodnie więc muszę jeszcze trochę poczekać. ;) W ogóle te wakacje jakieś nudne, myślałam, że będą fajniejsze, pewnie dopiero pod koniec się rozkręcą. ;) Aż się boję pomyśleć, że już prawie za miesiąc znowu do szkoły. ;c Ale na razie staram się o tym nie myśleć. ;D No to dzisiaj na razie w domku, oglądam przyjaciółki ;P Potem pewnie jakiś leżing, smażing  w ogrodzie. A po południu jestem umówiona ze znajomymi na boisku, a wieczorem dłuuuuugi spacer z psem. ;) No i tak wygląda codziennie moje nudne życie, ale nie ma co narzekać ;) Enjoy Your Life ;) 

Oczywiście mam dla was kilka stylizacji ;> 


                                                                                         

 No i teraz te zrobione przeze mnie. ^^

q

                                ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

w
No to chyba byłoby na tyle, ja lecę. Pa ;**
Ps. Kochani nie zapominajcie o komentarzach. <3

2 komentarze: