środa, 24 lipca 2013





Hejka kochani <3

No więc mój wczorajszy dzień był zupełnie inny niż myślałam... ;c
Najpierw poszłam z koleżanką na zakupy, potem z kuzynką na spacer i po koleżankę na autobus i potem razem po jeszcze jedną koleżankę i na boisko. ;) Potem mój humor trochę się zepsuł, bo moja kuzynka poszła pogadać z pewnym chłopakiem z którym obiecała mi że nie będzie gadać, bo dla mnie to jest dość trudna sytuacja, ponieważ on nie był mi kiedyś obojętny i nie chciałabym, żeby on zranił ją tak jak kiedyś mnie, ale tak szczerze mówiąc nie był dla mnie taki ważny. Nigdy go nie kochałam, i nawet dobrze, bo okazał się strasznym debilem... I  teraz zarywa do mojej kuzynki. W ogóle nie lubię wracać do tamtych wspomnień dlatego za bardzo się nie rozpisywałam,  wyszło jak wyszło. No i oni sobie tam rozmawiali, po godzinie ona wróciła, a ja nie chciałam nawet wiedzieć o czym gadali, potem moi koledzy puścili jakąś plotę i wyszło z tego małe zamieszanie, bardzo się zdenerwowałam poszłam do domu, wzięłam psa i poszłam z nim na spacer. Spacerowałam z nim ponad godzinę, wróciłam do domu po 21;00 i napisałam potem do mojej kuzynki i wszystko się wyjaśniło. ;) Polecam wam stronę 6obcy.pl cały wieczór na niej siedziałam i pisałam pisałam z różnymi osobami. ;) No i na szczęście wczorajszy dzień się już skończył, dzisiaj idę z kolegą na spacer, a potem pewnie znowu boisko, mam nadzieję, że nie będzie takich niespodzianek jak wczoraj. ;) A wam jak minął wczorajszy dzień? Jakie macie plany na dzisiaj? Piszcie w komentarzach. ;) 

                                         
                                             Takie tam stare zdjęcie z moją kuzynką. ;)  ( ja po lewej ;) ) 

No i oczywiście mam dla was kilka stylizacji. ;>



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      No to ja lecę, zjeść obiad, potem się jakoś ogarnąć i na spacer. *.* Postaram się napisać wieczorem. 
Buziaki ;**

1 komentarz: